Ciekawych rzeczy można dowiedziec się z forum…

Dziś właśnie leże sobie w łóżku… Nic mi się nie chce… łażę po necie… Aż tu nagle „cycki mi opadły” (jak to mawia pewien chłopak z mojej pracy).

Natrafiłam na wątek 40 letniej kobiety, która opisała perypetie w związku ze swoją 3 tygodniową ciążą. Ważne w tym wszystkim jest to, że wątek ten znalazł się na forum „W oczekiwaniu”, czyli jak rozumiem forumowiczki tamtejsze powinny mieć minimum wiedzy o rozmnażaniu płciowym człowieka. Pomyliłam się, zszokowałam, a następnie niesamowicie uśmiałam. Oto przyczyna:

Jedna z osób napisała coś czego nie zrozumiałam:

„3 tc? Toz to dopiero do zagniezdzenia dochodzi? wink Pewnie masz 5. tydzien od
ostaniej misiaczki na mysli?”

Z lekcji biologii, książek, programów telewizyjnych itp pamiętałam, że do zagnieżdżenia dochodzi 7 dnia po zapłodnieniu. Pomyślałam, że ktoś po prostu twierdzi inaczej. I o co chodzi w kolejnym zdaniu? Wyjaśniła mi to dopiero kolejna osoba na forum.

„to samo pomyślałam, 3 tydzień ciąży najczęściej jeszcze jest
niewykrywalny, poziom HCG jeszcze nie zmienia się tak, by go wykryć.

Pewnie 5 tydzień ciąży, 3 tydzień po zapłodnieniu.”

I w tym momencie szczęka mi opadła. Nie wiedziałam, że w ciąży można być przed zapłodnieniem…

4 komentarze

  1. 07/08/2010 @ 10:50

    Duch Święty może wszystko! };>

  2. 07/08/2010 @ 11:08

    To się nazywa szybkie odpisywanie. Myślałam, że już tu nikt nie zagląda. :-)

  3. Anonim said,

    26/08/2010 @ 16:34

    Hehe niepokalane poczęcie :D

  4. Anonim said,

    26/08/2010 @ 16:34

    Jaki anonim? To ja Pyskata :(


Skomentuj

